Sıkça Sorulan Sorular

Kimler Paraf başvurusunda bulunabilir ?

18 yaşından büyük ve düzenli gelir sahibi herkes Paraf başvurusunda bulunabilir.

Hangi belgeler Paraf başvurusunda gereklidir ?

Nüfus cüzdanının aslı ve fotokopisi, eksiksiz doldurulmuş Paraf başvuru formu ve gelir belgesi fotokopisi başvurunuz için gerekli olan belgelerdir.

Paraf başvurunuzu nerelerden yapabilirsiniz ?

Halkbank Şubeleri’nden, Paraf başvurunuzu yapabilirsiniz.

Paraf şifrenizi nasıl alabilirsiniz ?

Paraf şifreniz, ayrı bir zarf içerisinde ilgili adresinize gönderilecektir. Şifrenizin ilgili adrese ulaşmaması ya da değiştirmek istemeniz halinde; Halkbank Şubeleri’nden, Halkbank İnternet Şubesi’nden ya da Halkbank Dialog’dan işlem yapabilirsiniz. Ayrıca, yeni aldığınız Paraf şifreniz, halihazırda kullanmakta olduğunuz Halkbank Banka Kartı/Paraf şifreniz ile eşleştirilebilir. Şifrenizi unutmanız durumunda; yine Halkbank Dialog'dan, Halkbank İnternet Şubesi'nden veya Halkbank Şubeleri’nden yeni şifre tanımlayabilirsiniz.

Hesap özeti bilgilerinize nerelerden ulaşabilirsiniz ?

Paraf'ınız ile yaptığınız alışverişleriniz ve çektiğiniz nakit avans miktarlarınız, ParafPara ile ilgili detaylı bilgi ve bilgilendirici mesajlarla her ay düzenli olarak posta adresinize gönderilecek hesap özetinizde yer alacaktır. Ayrıca hesap özetinizin ilgili adrese ulaşmaması halinde; Halkbank Şubeleri’nden, Halkbank Bank24'lerinde “Kredi Kartı İşlemleri” seçeneğinden, 4440400 Halkbank Dialog’dan ve Halkbank İnternet Şubesi’nden de hesap özeti bilgilerinize ulaşabilirsiniz.Talep etmeniz halinde hesap özetinize; e-mail, faks ya da SMS ile de ulaşabilirsiniz.

Paraf ödemelerinizi nereden yapabilirsiniz ?

Paraf ödemelerinizi; Halkbank Şubeleri’nden, 444 0 400 Halkbank Dialog’tan, Halkbank İnternet Şubesi’nden, Halkbank Bank24'lerinde “Kredi Kartı İşlemleri” seçeneğinden, Halkbank TV Bankacılığı’ndan, online PTT Şubeleri’nden ve de tüm bankalardan EFT yoluyla yapabilirsiniz.

Paraf'ınız çalınırsa ya da kaybolursa ne yapmalısınız ?

Paraf'ınızın kaybolması ya da çalınması halinde; en kısa sürede 444 0 400 Halkbank Dialog arayarak ya da herhangi bir Halkbank Şubesi'ne yazılı bir şekilde başvurarak bu durumu bildirmelisiniz. Bankamız tarafından kart ve şifre değişikliği yapılıncaya kadar kayıp ya da çalıntı olarak bildirilen Paraf'ınız, bulunsa dahi kartınızı kullanmamanızı ve bulunan Paraf'ınızı çeşitli yerlerinden (özellikle kartın üzerinde yer alan chip' ten ve manyetik alanından) delerek herhangi bir Halkbank Şubesi’ ne iade etmeniz gerekmektedir.

Adres bilgisi değişikliğinizi nasıl yapabilirsiniz?

Adres ve diğer iletişim bilgilerinizde meydana gelen değişiklikleri; 15 gün içinde herhangi bir Halkbank Şubesi’ ne, 444 0 400 Halkbank Dialog' a bildirilebilir veya Halkbank İnternet Şubesi' nden güncelleme yapabilirsiniz. GSM numarası güncellemeleri güvenlik nedeniyle sadece Halkbank Şubeleri’ nden yapılmaktadır.

Paraf'ınızın hesap kesim tarihini nasıl değiştirebilirsiniz ?

Paraf'ınızın hesap kesim tarihini değiştirmek için; 444 0 400 Halkbank Dialog’dan ve Halkbank Şubeleri’nden talepte bulunabilirsiniz.

Hesap özetinizin e-mail adresinize gönderilmesi için ne yapmalısınız ?

Hesap özetinizin e-posta adresinize düzenli olarak gönderilmesi için; Halkbank Şube'lerinden, 444 0 400 Halkbank Dialog'dan ya da Halkbank İnternet Şubesi'nden Kredi Kartı/Ekstre Başvurusu ekranından talepte bulunabilirsiniz.

Hesap özetinizin geç ulaşılması halinde, gecikmeye girmemeniz için borcunuzu nasıl takip edebilirsiniz ?

Halkbank İnternet Şubesi ya da SMS kanalıyla hesap özeti talimatı vererek hesap özeti borcunuzu takip edebilirsiniz.

Paraf limitinizi nerelerden öğrenebilirsiniz ?

Paraf'ınıza tahsis edilen limit bilgisi, kartınızın yapıştırılarak gönderildiği kart sunum mektubunuzda ve aylık gönderilen hesap özetinizde yer almaktadır. Paraf limitinizi ayrıca, 444 0 400 Halkbank Dialog, Halkbank İnternet Şubesi ve Halkbank Şubeleri'nden öğrenebilirsiniz.

Paraf'ınızın limitini nasıl arttırabilirsiniz ?

Paraf'ınızın limitinizi arttırmak için, herhangi bir Halkbank Şubesi'ne başvurabilir ya da 444 0 400 Halkbank Dialog'u arayarak limit artış talebinde bulunabilirsiniz.

Paraf'ınızla bilginiz dışında harcama yapılırsa ne yapmalısınız ?

Harcama itirazlarınızı 444 0 400 Halkbank Dialog'a iletebilir veya “Harcama İtiraz Formu”nu doldurularak (212) 340 09 99 no'lu faksa, faks gönderebilirsiniz. Harcama İtiraz Formu ile birlikte; işlem belgesi, fatura, iade slibi veya işyerinden alacağınız "yazılı açıklama" gibi haklılığınızı kanıtlayacak belgelerin birer suretlerini formunuza eklemenizi önemle hatırlatırız.

ParafPara’larınızı nasıl harcayabilirsiniz ?

Kazandığınız ParafPara’larınızı Halkbank üye işyerlerinden yapacağınız alışverişlerinizde nakit yerine kullanabilirsiniz.

Paraf'ınız ile nerede taksitli alışveriş yapabilirsiniz ?

Paraf'ınız ile Paraf üye işyerlerinde en uygun koşullarla taksitli alışveriş yapabilirsiniz.

Paraf'ınızın taksit imkanlarını nereden öğrenebilirsiniz ?

Paraf'ınızın taksit imkanlarını www.parafcard.com web sitesinin “Program Ortakları” bölümünden, Halkbank üye işyerlerinin vitrinlerinde yer alan panolardan öğrenebilirsiniz.